Forum Dart w Wielkopolsce
Forum o wielkopolskim darcie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

regulamin

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Dart w Wielkopolsce Strona Główna -> REGULAMIN
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maniek
National darter
National darter



Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:08, 07 Lis 2006    Temat postu: regulamin

1. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp).
1a. Umieszczenie w postach informacji naruszających przepisy Ustawy o Ochronie Informacji Niejwanych bedzie skutkować podjęciem stosownych kroków.
2. Zakaz umieszczania tego samego postu na kilku Forach.
3. Tematy niezgodne z tematyką danego Forum będą przenoszone do odpowiadających tematyce, lub całkowiecie usuwane.
4. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane.
5. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.
6. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym wypadku patrz pkt 3.
7. Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.
8. W ekstremalnych przypadkach dostęp do forum będzie zablokowany (ban).
11. Nietolerowane będą wszelkie przejawy chamstwa.
12. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara jak Administrator lub Moderatorzy.
13. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim). Mowa tutaj również o wygwiazdkowanych (***) itp słowach.
14. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM).
15. Zakaz edycji "w złej intencji" postów (zmienianie treści postu po dopisaniu odpowiedzi innych userów) i usuwania postów. Powoduje to zmiane kontekstu i sensu odpowiedzi na dany post.
16. Usunięty
17. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń.
18. Sprawy typu "przyślij też do mnie na [link widoczny dla zalogowanych]" załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM). Posty tego typu będą usuwane.
19. Usunięty (tymczasowo)
20. Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane. Rozumie się przez to również posty typu "Gdybym wiedział to bym Ci powiedział, ale nie wiem".
21. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.
22. W razie pytań użytkownik kontaktuję się najpierw z Moderatorem danego działu, a dopiero później (w razie nieotrzymania odpowiedzi /nie jej braku/) z Administratorem. Administrator nie odpowiada na pytania, które powinny być kierowane do moderatora danego działu.
23. Niedozwolone jest zwracanie uwagi innym użytkownikom, że złamali regulamin (oczywiście mowa o poście jedynie z taką treścią, jako dodatek jest to dozwolone).
24. Nie będziemy tolerowac analfabetyzmu. Nie chodzi tu o czepianie się ort'ów, lecz skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumialy.
25. Uprasza się nowowstępujących użytkowników o zapoznanie się z emblematami już zarejestrowanych userów i dobranie sobie, w miarę możliwości, avatara który nie będzie dublował się z już istniejącym na forum. W przypadku zgłoszenia dubla przez jakiegoś usera prosi się o dogranie sprawy używania avatara na drodze wymiany "Prywatnych Wiadomości" lub e-maili.

II. BAN

1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, IP lub i jedno i drugie.
2. Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum.
3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami w zamkniętym dziale, tylko dla administracji.
4. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników.
5. Osoba, która po raz trzeci złamie regulamin zostaje wyrzucona z Forum.
6. Osoba, która zostaje wyrzucona przynależy do grupy: "Wygnani".
7. Istnieje w sieci zjawisko Trolla sieciowego - jest to najniższa forma istnienia w internecie. Otrzymanie rangi Trolla sieciowego oznacza że user jest kompletnym dnem i szkoda z nim dyskutowac. Trolle umieszczane są w specjalnej grupie userów o nazwie Prowokatorzy i Trolle. Szerzej o zjawisku trollingu poczytać można tutaj

III. ADMINISTRATOR

1. Administrator ma prawo zmienić regulamin.
2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.
3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w dziale Forum - Administracja.
4. Genralnie rzecz ujmująć: administrator ma zawsze rację... ;)
5. Jest wprowadzony kategoryczny zakaz obrazy administratora ;)


Ostatnio zmieniony przez Maniek dnia Wto 21:36, 06 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Dart w Wielkopolsce Strona Główna -> REGULAMIN Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin